Bemutatkozás

9.17.2010

1944. január 19. napján Budapesten születtem. Szegényes, de boldog gyerekkorom volt, köszönhetően az egy életre szóló barátoknak, barátságoknak. Tanulmányaimat Budapesten végeztem, karosszéria lakatos, majd elektronikai műszerész végzettséget szereztem. 1965-ben megnősültem, 1966-ban egy leánygyermekem született, akit Zsuzsanna névre kereszteltünk.
Házasságomból adódó problémák miatt, 1968-ban egy Bécsi csoportos turista út folyamán disszidáltam. Bécsből 8. hónappal később az USA-ba emigráltam. A lányomat 10. éves korában magamhoz vettem, aki most a Texas állambeli Dallas város közelében él és 4. gyermek édesanyja. Összesen 32. évet töltöttem az USA-ban, az informatikai és telekommunikációs tudásomnak köszönhetően bejártam a világot. Egy könyv is kevés lenne az engem ért, többségiben egy életre szóló kellemes élmények leírására.
A fő foglalkozásom mellett a főiskolán, szociológiát és pszichológiát tanultam. A technikai szakterülettől való tervezett visszavonulásomat követően, az említett területen terveztem tevékenykedni. A korábban említett tárgyakban, a főiskolai vizsgákhoz egy szakdolgozat elkészítésére volt szükség, 2000. év márciusában e célból jöttem haza Magyarországra. A szakdolgozat a rendszerváltás magyar társadalomra gyakorolt szociálpszichológiai hatását volt hívatott összefoglalni. Mint azt a későbbi események is bizonyítják,  hogy ez volt életem legrosszabb  döntése: hazatérni a szülőhazámba, Magyarországra!

Blogomban a döntésem tragikus következményeivel, és az ahhoz felvezető eseményekkel kívánok foglalkozni.
Remélem, hogy a velem történtek tanulságos és óvatosságra intő példa lesz azok számára, akik még mindig azt hiszik, hogy igaz az a mondás: "jó tett helyében jót várj" Volt idő amikor emberségesség és empátia tiszteletet kiváltó emberi tulajdonságnak számított, manapság ezen tulajdonságok csak gyanút ébresztenek az emberekben.
Amikor 2001. tavaszán a polgármester és a helyi általános iskola igazgatójának beleegyezésével, egy ingyenes angol szakkört indítottam a községi könyvtárban, egyes kedves jászladányi polgár részéről felmerült a kérdés: "miért csinálja, és miért ingyen?" A kérdésre egyesektől volt válasz is: "biztosan magához akarja szoktatni a gyerekeket", de miért akarna ilyet tenni? Akadt olyan akinek erre is volt kész válasza: "lehet, hogy pedofil!" Végül is, Jászladánynak így lett egy "Pedofilja"                                            




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése